Instrukcje załatwiania spraw
Wersja archiwalna z dnia 02.03.2016
Sposoby załatwiania spraw w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym SP ZOZ w Lublinie
Sposób i miejsce składania dokumentów:
- osobiście:
Kancelaria, ul. Spadochroniarzy 8, Lublin (II piętro), tel. (81) 533-77-90, faks (81) 533-78-00,
godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - czwartek 7.00-15.00, piątek 7.00-12.30
- za pośrednictwem poczty:
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin
- za pośrednictwem poczty elektronicznej:
pocztą elektroniczną na adres – sekretariat@pogotowie.lublin.pl
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Lublinie przyjmuje po uprzednim uzgodnieniu w środę w godz. 13.00- 14.00.
Skargi, wnioski i petycje można zgłaszać również w Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym SP ZOZ w Lublinie:
-
telefonicznie: Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa, tel. (81) 533 77 90 – Kancelaria od poniedziałku do czwartku w godz. 7.00 - 15.00, piątek w godz. 7.00 – 12.30,
-
pisemnie na adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe SP ZOZ w Lublinie, 20-043 Lublin, ul. Spadochroniarzy 8.
Podpisał: Anna Majewska
Dokument z dnia: 03.02.2016
Dokument oglądany razy: 1 927
|
Opublikował: Wojciech Dziurdzia
Publikacja dnia: 02.03.2016
|
wydruk z dnia: 22.11.2024 // www.pogotowie.lublin.pl/bip/